ВКЛ / ВЫКЛ: ИЗОБРАЖЕНИЯ: ШРИФТ: A A A ФОН: Ц Ц Ц Ц
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының "Қарабалық ауданы білім бөлімінің Примағынай бастауыш мектебі" КММ
КГУ «Примагнайская начальная школа отдела образования Карабалыкского района» Управления образования акимата Костанайской области
с.Магнай
(871441)21978
magnay@karabalyk.edu.kz

Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының "Қарабалық ауданы білім бөлімінің Примағынай бастауыш мектебі" КММ
КГУ «Примагнайская начальная школа отдела образования Карабалыкского района» Управления образования акимата Костанайской области

МЕНЮ

Біз сіздермен сәлемдесуге
қуаныштымыз мектебіміздің ресми сайтында!

Сайт біздің қалай екенімізді білгісі келетіндердің
барлығына арналған оқу орны.

Бөлімге өтіңіз

Басшы білім беру ұйымы туралы мәліметтер

2022-2023 жылға арналған

Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының

«Қарабалық ауданы білім бөлімінің

Примағынай бастауыш мектебі» КММ

ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

САМООЦЕНКА

КГУ «Примагнайская начальная школа отдела

Образования Карабалыкского района»

Управления образования акимата Костанайской области

2022-2023 год

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 бөлім. БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМЫНЫҢ ЖАЛПЫ СИПАТТАМАСЫ

 

1. Білім беру ұйымының жалпы сипаттамасы

Білім беру ұйымының атауы: Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Қарабалық ауданы білім бөлімінің Примағынай бастауыш мектебі » коммуналдық мемелекеттік мекемесі БСН 020540001376

Білім беру ұйымының орналасқан жері (заңды мекен-жайы және нақты орналасқан мекен-жайы).

Заңды мекен-жайы:Қазақстан, Қостанай облысы,Қарабалық ауданы, Ново-Троицк ауылдық округі, Мағынай селосы,Железнодорожная көшесі, 22 пошта индексі 110900

Нақты орналасқан жері:Қазақстан,Қостанай облысы,Қарабалық ауданы, Ново-Троицк ауылдық округі, Мағынай селосы,Железнодорожная көшесі, 22 пошта индексі 110900

 

Заңды тұлғаның байланыс деректері (телефон, электрондық пошта, web-сайт).

Электрондық пошта:

Бұл электронды пошта мекен-жайы спам-боттардан қорғалған. Көру үшін сіздің браузеріңізде JavaScript қосулы тұруы тиіс.

Телефон:

жұмыс -8(71441)2-19-78

ұялы –87773375036

web-сайт: http://magnay.karabalyk.edu.kz/

Заңды тұлға өкілінің байланыс деректері (басшының аты-жөні және лауазымға тағайындау туралы бұйрық деректері).

Жакеева Динара Темирхановна,тағайындау туралы 09.09.2019 ж № 217 бұйрық,телефоны:8

(71441) 2-19-78,ұялытелефон:87773375036, электрондықпочта:Бұл электронды пошта мекен-жайы спам-боттардан қорғалған. Көру үшін сіздің браузеріңізде JavaScript қосулы тұруы тиіс.

Құқық белгілейтін және құрылтай құжаттары (заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу не қайта тіркеу туралы анықтаманың/куәліктің және Жарғының көшірмесі қоса беріледі).

Қостанай облысының Әділет департаменті берген заңды тұлғаны мемлекеттік қайта тіркеу туралы анықтама, қайта тіркеу күні-2021 жылғы 19 қаңтар, тіркеу орны- Бурабай, БСН 020540001376

Атауы:Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Қарабалық ауданы білім бөлімінің Примағынай бастауыш мектебі » коммуналдық мемелекеттік мекемесі

Орналасқан жері:Қазақстан, Қостанай облысы,Қарабалық ауданы, Ново-Троицк ауылдық округі, Мағынай селосы,Железнодорожная көшесі, 22 пошта индексі 110900

Заңды тұлғаның құрылтайшысы:"Қостанай облысы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі.

Басшы:заңды тұлғаның уәкілетті органы тағайындаған (сайлаған) басшы: Жакеева Динара Темирхановна.

Бастапқы мемлекеттік тіркеу күні-06.05. 2002 ж.

Жарғы Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Қарабалық ауданы білім бөлімінің Примағынай бастауыш мектебі » коммуналдық мемелекеттік мекемесі 05қаңтар2021жыл№5,әділет органдарында 2021 жылғы 19 қаңтарда тіркелген.

Рұқсат беру құжаттары (білім беру қызметіне лицензия және оған қосымша және (немесе) мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту саласындағы қызметтің басталғаны туралы хабарламаны жіберу туралы талон).

Мектеп мектепке дейінгі тәрбиенің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асырады және

рұқсат беру құжаты негізінде оқыту-мектепке дейінгі тәрбие және оқыту саласындағы қызметті жүзеге асырудың басталғаны туралы хабарлайды.

Заңды тұлғаның толық атауы, БСН: Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Қарабалық ауданы білім бөлімінің Примағынай бастауыш мектебі » коммуналдық мемелекеттік мекемесі БСН 020540001376

Қызметті жүзеге асыру мекен-жайы:Қазақстан,Қостанай облысы,Қарабалық ауданы, Ново-Троицк ауылдық округі, Мағынай селосы,Железнодорожная көшесі, 22 пошта индексі 110900

05.02.2020 жылғы № KZ 57 АА00022067 білім беру қызметіне Лицензия

 

Қостанай облысы білім басқармасының «Қарабалық ауданының білім бөлімінің Примағынай бастауыш мектебі» КММ қызметінің өзін-өзі бағалауы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Білім беру ұйымдары көрсететін білім беру қызметтерінің тиісті білім беру деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының (бұдан әрі-МЖМБС) талаптарына сәйкестігін талдау және бағалауды жүзеге асыру мақсатында жүргізілді.

1.ЖАЛПЫ СИПАТТАМАСЫ

Примағынай бастауыш мектебі өз жұмысын 1930 жылдың 01 қыркүйек айынан бастады. Мектеп білім беру қызметін әкімдіктің 2021 жылғы 5 қаңтардағы №11 қаулысымен бекітілген мектеп Жарғысына, ҚР БҒМ Білім және ғылым саласындағы бақылау департаментімен 2020 жылғы 05 ақпандағы № KZ 571AA00022067 мемлекеттік лицензиясына сәйкес жүзеге асырады. Заңды тұлғаны мемлекеттік қайта тіркеу туралы анықтама БСН 020540001376, 2021 жылғы 19 қаңтарда берілген.

Мектеп құжаттамасы «орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру педагогтері жүргізуге міндетті құжаттар тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2020 жылғы 06 сәуірдегі №130 бұйрығына сәйкес жүргізіледі.

Меншік нысаны-коммуналдық, құрылтайшысы Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының "Қарабалық ауданының білім бөлімі" ММ болып табылады.

Мектеп мына мекен-жайда орналасқан: 110900, Қазақстан Республикасы, Қостанай облысы, Қарабалық ауданы, Мағынай селосы , Железнодорожная көшесі, 22.

Мектеп нормативтік-ұйымдастырушылық құжаттар негізінде жұмыс істейді: мектеп жарғысы, қызметтің жекелеген жақтарын реттейтін құжаттар, оқу жоспары, штат кестесі. Мектеп әкімшілігі мекеменің жеке ерекшеліктеріне, қалыптасқан жұмыс тәжірибесіне, қалыптасқан дәстүрлерге сүйене отырып, жарғылық қызметті, педагогикалық ұжымның қызметін, білім беру және тәрбие процесін реттейтін құжаттарды бекітті. Бұл құжаттар әкімшілікке білім беру ұйымының ішкі тәртібін реттеуге мүмкіндік береді.

Оқу-тәрбие процесі бір ауысымда, штаттық режимде. 1-4 сынып оқушылары сабақтысағат 08.30 -да бастайды. Мектеп педагогтары мен қызметкерлерінің лауазымдық нұсқаулықтары әзірленіп, бекітілді. Оқу жоспарын педагог-мамандар толық көлемде жүзеге асырады.

 

2 бөлім. КАДР ҚҰРАМЫ, ОНЫҢ ІШІНДЕ БІЛІМ БЕРУҰЙЫМДАРЫНЫҢ БАСШЫЛАРЫНА,ПЕДАГОГ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРІНЕ ЖӘНЕ ОЛАРҒА ТЕҢІСТІРІЛГЕН АДАМДАРҒАҚОЙЫЛАТЫН БІЛІКТІЛІК ТАЛАПТАРЫН САҚТАУ.

Педагогикалық ұжымның соңғы 5 жылдағы сандық және сапалық құрамын талдау мыналарды көрсетеді: ағылшын тілі пәні мұғалімі жетіспеушілігіне байланысты бастауыш сыныпқа Омарова Аққу Қайратовнажұмысқа ағылшын тілі пәні мұғалімі ретінде қабылдадық. Толық емес жұмыс күні Новот-Троицк ЖББОМ-мен ағылшын тілін оқытуды жүзеге асырады.Бастауыш сынып мұғалімі мамандығын оқуда қоса ағылшын тілі әдістемесін орта деңгейде оқып бітірді. 2022 жылдың 1 қыркүйектен бастап ҰББДҚ және ««Еnbek.kz» жүйесіне тіркелінді.

 

Мектеп педагогтерінің біліктілік сипаттамасы

 

Педагогтар саны

 

2021-2022жж.

2022-2023жж.

3 (оның ішінде 1 қоса атқарушы)

3(оның ішінде 1 қоса атқарушы)

Жоғары білім

 

3

3

Орта-арнайы (кәсіби)

 

1

Жалпы орта

 

 

Жоғары санат

 

 

Бірінші санат

 

 

Екінші санат

 

 

Санаты жоқ

 

1

Педагог-шебер

 

 

Педагог-зерттеуші

 

 

Педагог-сарапшы

2

3

Педагог-модератор

 

 

санаты бар педагогтердің

100%

75%

 

2022-2023 оқу жылында мектепте барлығы 4 мұғалім жұмыс атқарды. Жоғары білімі бар мұғалімдер саны -3. Олар:Жакеева Динара Темирхановна, Кенжебаева Мерует Бақытжановна, Хусаинова Айгуль Сапаргалеевна. Орта-арнайы білім-Омарова Аққу Қайратовна.Жоғары білімді 100 пайызды құрап отыр, ал 2022-2023 оқу жылында барлығы 4 мұғалім жұмыс атқарды.

Мұғалімдердің санатына келетін болсақ 2022-2023 оқу жылында педагог сарапшы санаты бар мұғалім саны – 3. Олар: Жакеева Динара Темирхановна, Кенжебаева Мерует Бақытжановна, Хусаинова Айгуль Сапаргалеевна. Санаты жоқ 1 мұғалім-Омарова Аққу Қайратовна.

Шағын орталық әртүрлі жастағы "Балдырған" тобыңда– 4 тәрбиеленушіні, мектепалды даярлық тобында - 2 тәрбиеленушіні ұсынады. Оқу-тәрбие процесі "Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту" бағдарламасына сәйкес жүзеге асырылады.Тәрбиеленушілердің жетістіктерін бағалау бастапқы және қорытынды мониторинг жүргізу арқылы жүзеге асырылады. 2022-2023 оқу жылында шағын орталықтағы бастапқы мониторинг 75% көрсетті, қорытынды мониторинг 100% оң динамика шағын орталық тәрбиеленушілерінің барлық білім беру салалары бойынша мектеп жасына дейінгі балалардың даму деңгейінің біліктері мен дағдыларын меңгергендігін көрсетеді. "Денсаулық" саласындағы қорытынды мониторинг нәтижелерін талдау оқушылардың оқу жылының басталуымен салыстырғанда жаттығуларды жақсы орындай бастағанын, ашық ойындарда белсенділік байқалғанын, командалық шеберлік жақсы дамығанын көрсетті. Оқу жылының соңында балалар халық ертегілерін көбірек біледі, суреттерден қайталай алады, ертегілердің түрлерін ажыратады, портреттен жазушыларды таниды, қорытынды келесідей, "қарым-қатынас" саласында балалардың дағдылары мен дағдыларының өсуі байқалады. "Таным" саласындағы қорытынды мониторинг математикалық терминдерді, іс-әрекеттерді зерттеуде оң нәтижелерді анықтады, жануарлардың түрлерін, табиғаттағы маусымдық өзгерістерді, ауа-райы туралы халықтық белгілерді ажырата білуді үйренді.

1 – сыныпта педагогикалық қызметті - Хусаинова Айгуль Сапаргалеевна жүзеге асырады. Педагог 2021 жылы біліктілікті арттыру курстарынан өтті. Бастауыш сынып мұғалімі ретінде жұмыс өтілі 29 жыл. Мұғалім сабақта түсіндірмелі-иллюстрациялық және репродуктивті оқыту әдістерін қолданады. Жұмыстың негізгі түрі: мұғалім мен білім алушылардың бірлескен қызметі, жазбаша және ауызша жұмыстың үйлесімі. Сабаққа шамадан тыс жүктеме мен шаршауды алып тастауды, оқуға оң көзқарас қалыптастыруды қамтамасыз ететін формалар кіреді. Белсенді, сараланған тәсіл, ойындар, мұғалімнің мейірімді көңіл-күйі қолданылады, балалар мұғалімді түсінеді және тапсырмаларды орындайды. Мұғалім балаларда орындалған жұмысты бағалау қабілетін белсендіреді, жеткілікті сөздік қорын қалыптастырады. Проекторды қолдану балаларды қызықтырады, ақпарат олар үшін қол жетімді және қызықты болады. Сабақтың мақсаттары сауатты жүзеге асырылады. Білім алушылардың сөздік қорын дамыту жұмыстарын жандандыру және жалғастыру қажет.

2-4 сыныптарда бастауыш сынып мұғалімі - Кенжебаева Мерует Бакытжановна сабақ береді. Осы лауазымдағы жұмыс өтілі 30 жыл. Педагог білім алушылардың жас ерекшеліктерін біледі, сабақты құру әдістемесін жақсы меңгерген, Сабақ кезеңдері қадағаланады. Мұғалім сабақтың мақсаттары мен міндеттерін нақты тұжырымдайды. Мерует Бакытжановна сабақта репродуктивті, ішінара-іздестіру оқыту әдістерін, жоба технологиясын қолданады.Сабақ барысында білім беру нәтижелеріне қол жеткізу үшін дайын цифрлық білім беру ресурстары мен желілік ресурстарды пайдаланады. Мұғалім әр сабақта валеологиялық компонентті қолданады, бұл сабақта шамадан тыс жүктеменің алдын алады және шаршаудың алдын алуға, сонымен қатар оқушылардың физикалық дамуына ықпал етеді. Аймақтық компонент сабақтың ажырамас бөлігі болып табылады. Оны қолдану кіші Отанға деген қызығушылық пен сүйіспеншілікті арттырады.

 

3 бөлім. БІЛІМ АЛУШЫЛАР КОНТИНГЕНТІ

Бөлімде оқыту сапасын талдау

 

Сынып

2021-2022

2022-2023 жылдың басы/жылдың соңы

1 сынып

2

1/1

2 сынып

1

2/1

3 сынып

2

1/0

4 сынып

-

2/1

Барлығы 1 – 4 кл

5

6/3

 

 

Оқушылардың білім сапасы мен үлгерімі

 

Сынып

2021-2022

2022-2023

барлығы

үздіктер

екпінділер

барлығы

үздіктер

екпінділер

2 сынып

1

0

1

1

0

1

3 сынып

2

0

1

-

-

-

4 сынып

0

0

0

1

0

1

Сапасы

67 %

100%

Үлгерімі

100%

100%

 

Мектепте барлығы 2 сынып комплект. 2021-2022 оқу жылында барлығы 5 оқушы. 1 сыныпта – 2 оқушы, 2 сыныпта-1 оқушы, 3 сыныпта -2 оқушы. Жылдың аяғында үздік оқушылар болмады, ал екпінділер саны – 2 оқушы. 2 сыныпта - 1оқушы, 3 сыныпта - 1оқушы. Білім сапасы – 67 пайызды құрады, үлгерімі 100 пайыз.

2022-2023 оқу жылында барлық оқушы саны 6. 1 сыныпта- 1 оқушы, 2 сыныпта -2 оқушы, 3 сыныпта -1 оқушы,4 сыныпта -2 оқушы.Оқу жылынын басында 6 оқушы болды,жыл соңынды 3 оқушы.2-4 сыныптардан 3 оқушысы мекен жайын ауыстыруан байланысты мектептен кетті. Үздік оқушылар жоқ, екпінділер саны - 2. Білім сапасы -100 пайызды құрады. Былтырғы жылмен салыстырғанда – 33 пайызға артты.

Мектепте оқушылардың жеке іс қағаздары толығымен бар. Жеке істер дұрыс жасалған, жеке істердің нөмірлері алфавиттік кітаптағы нөмірлермен сәйкес келеді. Білім алушы мектепке келген кезде жеке іс негізгі құжат болып табылады. Оқушының тегі, аты келу туралы бұйрық негізінде әліпбилік кітапқа енгізіледі. Білім беру ұйымынан шыққан кезде жеке іс басқа білім беру ұйымына келгені туралы талон болған кезде ата-аналарға беріледі.

 

4 бөлім. ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҰМЫС ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ

ЖҮКТЕМЕ

 

Оқу - әдістемелік құжаттаманың: мемлекеттік жалпы білім беру стандарттарының, үлгілік және оқу жұмыс жоспарларының болуы.

Білім беру процесін ұйымдастыру кезінде мектеп Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы" Заңдарын басшылыққа алады және оқу процесі мынадай нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырылады:

Негізінде шағын орталықтың әр жастағы тобына жұмыс оқу жоспары

құрастырылған:

Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының жобасы,Министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген;

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар «Санитариялық қағидаларын бекіту туралы» (2017 жылғы 17 тамыздағы №611 бұйрығы).

Аралас құрамның шағын орталығының тобы, онда 2 жастан 5 жасқа дейінгі 4 бала оқиды.

Бастауыш сыныптарда жұмыс оқу жоспарының құрылуының негізі болады:

- «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта жәнежалпыорта,техникалықжәнекәсіптік,ортабілімненкейінгібілімберудіңмемлекеттікжалпығаміндеттістандарттарынбекітутуралы»(бұданәрі–МЖМБС) (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы3 тамыздағы№ 348бұйрығы;

«Білімберудеңгейлерібойыншасапанықамтамасызетужөніндегібасшылықтыбекітутуралы»(ҚазақстанРеспубликасыБілімжәнеғылымминистрінің2022жылғы23 маусым№ 292бұйрығы).

- «Шетелтілі» және «Орыстілі» пәндері оқытылмайды. Бұл пәндер 2 сыныптан бастап оқытылады.«Орыс тілі» оқу пәні Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 10 мамырдағы №199 бұйрығымен бекітілген «Орыс тілі»пәні бойынша оқу бағдарламасынасәйкесоқытылады.

«Көркемеңбек»пәніекіпәнгебөлінді:«Еңбеккебаулу»және

«Бейнелеу өнері»,бөлекпәнретіндеоқытылады.

Шағын жинақталған мектепте оқу-тәрбие процесі біріктірілген сыныптарда білім алушылардың әртүрлі жастағы оқуын ескере отырып қамтамасыз етіледі, оқу жоспарымен, күнтізбелік оқу жоспарымен және сабақ кестесімен регламенттеледі. Білім алушылардың оқу жүктемесінің ең жоғары көлемі оқу аптасын ескере отырып, рұқсат етілген ең жоғары сағат санына сәйкес келеді.

Білім алушылардың денсаулығын сақтау және медициналық қызмет көрсету мақсатында Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының "Қарабалық ауданының білім бөлімі" ММ бір тараптан басшысы Д. С.Сапанова және екінші тараптан бас дәрігер Б. Н. Шимпиисов тұлғасында "Қостанай облысы әкімдігі денсаулық сақтау басқармасының Қарабалық аудандық ауруханасы" КМК шарт жасалды.

"Қарабалық ауданының білім беру бөлімінің Мұхамеджан Сералин атындағы жалпы білім беретін мектебі" КММ тірек мектеп болып табылады. Оқу - әдістемелік және тәрбие жұмысы жүзеге асырылатын бірлескен қызмет жоспары әзірленді. Жылына кемінде екі рет Примағынай бастауыш мектебінің педагогтері педагогикалық қеңестің, әдістемелік кеңестің, директор жанындағы кеңестің отырыстарына шақырылады, бастауыш сынып мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігінің жұмысына қатысады, мектеп құжаттамасының жүргізілуін бақылауды жүзеге асырады. Педагогтердің біліктілік деңгейін арттыру бойынша жұмыс аттестаттау комиссиясы мен тірек мектебінің сараптамалық кеңесінің қызметі шеңберінде жүргізіледі.

Педагогикалық шеберлікті арттырудағы басты бағыттардың бірі-педагогикалық кадрларды курстық даярлау және қайта даярлаудан өткізу. Бұл бағыттағы жұмыс педагогтардан алынған өтінімдер негізінде жасалған перспективалық жоспарға сәйкес жүргізілді. Педагогтер курстарда келесі бағыттар бойынша оқыды: оқытылатын пән бойынша, жаңартылған білім мазмұны бойынша, АКТ бойынша.

Мектепте педагогтардың шығармашылық өзін-өзі көрсетуі және кәсіби өсуі үшін жағдайлар жасалады. Педагогтердің педагогикалық қызметтің түрлі бағыттары бойынша кәсіби конкурстарға, фестивальдарға, вебинарларға қатысуы ынталандырылады. Мұғалімдер өздігінен білім алу деңгейін және кәсіби құзыреттілігін арттыру мақсатында республикалық және халықаралық деңгейдегі пәндік олимпиадаларға қатысады.

 

5 бөлім. ОҚУ-ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫ

 

Тәрбие жұмысы мектеп бағдарламасы, Тәрбие жұмысының жоспары, қосымша білім беру бағдарламалары негізінде жүзеге асырылды, Ұлттық дәстүрлер мен жалпыадамзаттық құндылықтарға негізделген рухани - адамгершілік дағдыларды қалыптастыруға көп көңіл бөлінеді. Мектепте баланың жеке, зияткерлік, Әлеуметтік және эмоционалды дамуын қамтамасыз ететін пәндік - кеңістіктік даму ортасы құрылды.

1-сыныпта оқу процесі ойын әрекетіне негізделген. Ойынның көмегімен педагогтар балалардың қызығушылығын арттырады, өз қызметінде әртүрлі ойын түрлерін ( дидактикалық, ұлттық, қимыл - қозғалыс, сюжеттік-рөлдік және т. б.) пайдаланады.

Оқушылардың үлгерімі мен білім сапасын талдау 2021-2022 оқу жылының қорытындысы бойынша білім сапасының төмендегенін көрсетеді, 2022-2023 оқу жылымен салыстырғанда оң динамика байқалады – 33 % артты.

 

Статистика параметрлері (оқу жылының басына)

2021-2022

2022-2023

Білім сапасы 1-4 сынып %

67 %

100%

Қайта оқу жылына қалған білім алушылар.

-

-

 

Былтырғы жылмен салыстырғанда – 33 пайызға өсті.

Білім беру процестері мектеп мәртебесіне сәйкес келеді және типтік білім деңгейіне ие. Бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз ету оқу жоспарының талаптарына және мәлімделген бағдарламаларға жауап береді.

Білім беру процесінің сапасы-білім алушылар жұмысының, олардың мүмкіндіктерінің, қабілеттерінің көрсеткіштерінің бірі. Бұл мәселенің тиімділігі келесі салыстырмалы талдаумен ұсынылған. Бастауыш буындағы пәндер бойынша оқыту сапасын екі жыл ішінде салыстырмалы талдау келесідей:

Қазақ тілі

 

Сынып

2021-2022

2022-2023

Сапасы %

Үлгерімі%

Сапасы %

Үлгерімі%

2 сынып

100%

100%

100%

100%

3 сынып

50%

100%

-

-

4 сынып

-

-

100%

100%

2-4 сынып

67 %

100%

100%

100%

 

Орыс тілі

 

Сынып

2021-2022

2022-2023

Сапасы %

Үлгерімі%

Сапасы %

Үлгерімі%

2 сынып

100%

100%

100%

100%

3 сынып

-

-

-

-

4 сынып

100%

100%

100%

100%

2 – 4 классы

100%

100%

100%

100%

 

 

Математика

 

Сынып

2020-2021

2021-2022(1 жартыжылдық)

Сапасы %

Үлгерімі%

Сапасы %

Үлгерімі%

2 сынып

100%

100%

100%

100%

3 сынып

-

-

-

-

4сынып

100%

100%

100%

100%

2 – 4 классы

100%

100%

100

100%

 

2022-2023 оқу жылында білім сапасын артты.

 

Тәрбие жұмысы

Тәрбие процесін құқықтық, әдістемелік және ақпараттық қамтамасыз ету білім алушылардың зияткерлік, патриоттық, рухани - адамгершілік және дене бітімін дамытуды қамтамасыз ету мақсатында Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасына сәйкес бірыңғай идеологиялық және құндылық тәсілдерінде жүзеге асырылады. Тәрбие жұмысы отбасы, мектеп және қоғамның мүдделі тараптарының қатысуымен кешенді түрде жүргізіледі.

Мектептегі тәрбие жұмысы тәрбие жұмысының жоспарына сәйкес сегіз негізгі бағыт бойынша іске асырылады. Тәрбие жұмысы бойынша әдістемелік сүйемелдеуді Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының тірек мектебі - "Қарабалық ауданының білім беру бөлімінің Мұхамеджан Сералин атындағы жалпы білім беретін мектебі" КММ көрсетеді. Осыған байланысты бағыттардың бір бөлігі тірек мектебінің басшылығымен жүзеге асырылады.

1-4 сынып оқушылары "Жас Қыран"бірыңғай ұйымының мүшелері болып табылады. Азаматтық ұстанымды және мектеп ісіне жауапкершілікпен қарауды қалыптастыру мақсатында әр балаға белгілі бір міндет жүктелген.

Балалар мектептегі спорттық жарыстарға, конкурстарға, фестивальдарға, зияткерлік ойындарға, түрлі бағыттар бойынша акцияларғабелсенді қатысады.

Білім алушылардың танымдық ынтасын ынталандыру , бос уақытында бос уақытын ұйымдастыру мақсатында мектепте жыл сайын "Шебер қол", "Ойнайық та,ойлайық!" үйірмелері жұмыс істейді, онда білім алушылар қосымша мүсіндеумен, көркем шығармашылықпен айналысады. Оқушылардың мектеп үйірмесіндегі жұмыспен қамтылуын талдау шағын жинақталған мектептегі сабақтан тыс іс-шаралар сұранысқа ие болып отырғанын көрсетеді, үйірмелердің қызметі бірнеше тәрбиелік міндеттерді жүзеге асыруға мүмкіндік береді: құндылыққа бағытталған құзіреттіліктерді дамыту , оқушылардың денсаулығы мен денсаулығын сақтау, шығармашылық қабілеттерін дамыту, сабақтан тыс уақытта оқушылардың жұмыспен қамтылуы.

Мектептің басым міндеті оқушылардың бойында салауатты өмір салтын қалыптастыру дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Жұмыстың спорттық-сауықтыру бағыты мынадай нысандарда жүзеге асырылады: дұрыс тамақтану, жеке гигиена, өз денсаулығына дұрыс көзқарас туралы сынып сағаттары; спорттық іс-шаралар: көңілді старттар, ойындар, жарыстар, денсаулық фестивалі, көнілді үзілістер, зиянды әдеттердің алдын алу, жеке гигиена және салауатты өмір салты дағдыларын үйрету, кибербуллингтің алдын алу.

Ата - аналар ортасымен интеграция дәстүрлі түрде бірлескен шығармашылық іс-шаралар, "ана, әке, мен-спорттық отбасы" спорттық жарыстары, "мамандықтар әлемінде" әңгімелер, ата-аналар жиналыстары арқылы жүзеге асырылады.

Сынып жетекшілерінің кәсіби шеберлігін арттыру бойынша міндеттерді табысты іске асырудың басты шарты әдістемелік бірлестіктегі жұмыс болып табылады. МҰ-ның негізгі міндеті сынып жетекшілерінің әдістемелік деңгейін одан әрі арттыру , олардың шығармашылық өсуі мен кәсіби мансабын ұғыну, өздігінен білім алу және өзін-өзі дамыту мүддесінде әдістемелік жұмысты ұйымдастыруға сараланған тәсілді жүзеге асыру болып табылады . Примағынай БМ сынып жетекшілерінің қызметін үйлестіру мақсатында тірек мектебі-"Қарабалық ауданының білім беру бөлімінің Мұхамеджан Сералин атындағы жалпы білім беретін мектебі" КММ әдістемелік қолдау көрсетеді, Тәрбие жұмысын ұйымдастыру және оның нәтижелілігі мәселелері жыл сайын тірек мектебінің ӘБ отырыстарында, мектептің педагогикалық кеңестерінде қаралады.

 

Оқушыларды оқытумен қамту (жалпы оқыту)

Кәмелетке толмағандардың тегін білім алуға конституциялық кепілдік берілген құқығын қамтамасыз ету мақсатында мектеп педагогтары Мағынай селосының балалар контингентін бақылауды жүзеге асырады. Селосында туғаннан 18 жасқа дейінгі 36 бала мен жасөспірім тұрады. Мектеп жасындағы барлық оқушылар оқумен қамтылған. Ай сайын мектеп "Қарабалық ауданының білім бөлімі" ММ-не білім беру ұйымына бармайтын балалар бойынша ақпарат береді, мектепте ондай балалар анықталған жоқ. Жыл сайын "Мектепке жол" акциясы аясында педагогикалық ұжымның күшімен, сондай-ақ демеушілік қаражат тарту есебінен мұқтаж балаларға көмек көрсетіледі.

Жетім балалар, ата - анасының қамқорлығынсыз қалған балалар мектепте есепте тұрмайды.

Мектепте буфеттік тамақтану ұйымдастырылған, балалар арнайы бөлінген орында тамақтанады. Тамақтануға келесім шарт жеке кәсіпкер«Омарова» тіркеу номері KZ61VWQ01653330 2022 жылы 1 қыркүйектен 31 мамырға дейін шарт жасалды.

 

6 бөлім. ОҚУ-МАТЕРИАЛДЫҚ АКТИВТЕР

Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының "Қарабалық ауданының Примағынай бастауыш мектебі" КММ 1930 жылы салынған. Қостанай облысы, Қарабалық ауданы, Мағынай селосы, Железнодорожная көшесі, 22, ауданы 445,6 ш .м. және жалпы ауданы 445,6 ш. м., ауданы 0 , 5256 ш. м. ғимаратқа қызмет көрсетуге және пайдалануға арналған жер учаскесі орналасқан, пайдалы ауданы 328,1 ш. м. Мектептің жобалық қуаты-47 адам.

Оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру үшін 3 сынып бөлмесі бар. Кабинеттердегі жарықтандыру – жасанды, екі оқу кабинетінде (6 шамнан) және табиғи жарықтандыру (2 терезе). 1 кабинетте (8 шам), табиғи жарық (4 терезе. )Кабинеттер антистатикалық жабынмен (линолеум) жабылған.

Мектепте электр жылыту, температуралық режим нормаға сәйкес келеді. Өрт қауіпсіздігі талаптары сақталады, өрт сөндіру құралдары бар - 10 өрт сөндіргіш, ұйым басшысы бекіткен эвакуациялау жоспары. Қосымша бейнебақылау жүйелері (барлығы 8 камера: сыртқы-6, ішкі-2) мектепте қауіпсіз жағдайды қамтамасыз етеді. Мектепте оқушыларға арналған арнайы дәретхана бар. Барлық санитарлық талаптарға сай. Техникалық су беру ұңғымамен жүзеге асырылады.

Білім беру мекемесі металл тормен қоршалған. Мектептің шаруашылық аймағында балалар алаңы, спорт алаңы орналасқан. Мектеп аумағына бау-бақша кіреді. Мектеп қоршауының периметрі бойынша жасыл желектер өсіп тұр. Қоқысқа арналған сыйымдылықбар. Санитарлық-гигиеналық режим-қанағаттанарлық.

7 бөлім. МЕКТЕП КІТАПХАНАСЫНЫҢ НЕГІЗГІ СТАТИСТИКАЛЫҚ

КӨРСЕТКІШТЕРІ

Мектеп шағын комплектілі болып табылады. Оқу және көркем әдебиетті сақтау кабинетте жүзеге асырылады. Негізгі статистикалық көрсеткіштер:

Жалпы Қор-4568 дана

Оның ішінде оқулықтар – 2935 дана

Көркем әдебиет-1633 дана

Электронды оқулықтар - 93 дана

Кітап беру саны-73

Оқушыларды оқулықтармен қамтамасыз ету – 100% құрайды. Меңгерушінің бұйрығына сәйкес оқулықтардың сақталуын бақылауды бастауыш сынып мұғалімі (Кенжебаева Мерует Бакытжановна) жүзеге асырады, себебі мектепте кітапханашының мөлшерлемесі жоқ.

Оқырмандарды кітап қорымен жақсырақ таныстыру үшін кітап көрмелері ұйымдастырылады. Балалар өздері қалаған әдістемелік және көркем әдебиетті таңдай алады. Іс-шараны өткізу тақырыбы тәрбие жұмысының мақсаттарына байланысты.

 

Қостанай облысы әкімдігі білім

басқармасының "Қарабалық ауданы

білім бөлімінің Примағынай бастауыш мектебі" КММ

меңгерушісі: _________________________Д. Т. Жакеева

« »______________2023 жыл

© 2024. Все права защищены.